Polityka prywatności

Przepisy dotyczące prywatności użytkowników oraz polityka cookies.

POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Niniejsza Polityka prywatności i plików cookies, zwana również „Polityką”, jest polityką ochrony danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z 27.04.2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwana dalej jako RODO, stanowi załącznik do Regulaminu serwisu Przymorzu.pl zwana dalej „Regulaminem
  2. Polityka prywatności określa, jakie dane zbieramy i w jakim celu oraz do czego je wykorzystujemy.

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w serwisie Przymorz.pl jest firma Intertur z siedzibą w Białych Błotach, ul. Słoneczna 3, 86-005 Białe Błota, NIP: 554-047-82-16, zwana dalej „Administratorem”.
  2. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Słoneczna 3, 86-005 Białe Błota, pocztą elektroniczną email: biuro@intertur.eu lub telefonicznie 52 381 44 07
  3. Dane osobowe przekazane w trakcie korzystania z serwisu będą przetwarzane w sposób zgodny z wymogami określonymi w RODO.
  4. Administrator stosuje wymagane aktualnymi przepisami o ochronie danych osobowych środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.

JAKIE DANE PRZETWARZAMY I SKĄD POCHODZĄ

  1. Gromadzenie danych osobowych (imię i nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu, nip) przez Administratora jest związane wyłącznie z działalnością serwisu tj. do świadczenia usług i korzystania z serwisu.
  2. Korzystanie z serwisu www.Przymorzu.pl wiąże się z udostępnianiem przez użytkowników danych osobowych w momencie: założenia konta użytkownika (rejestrację), wysłanie zapytania o noclegi, dodania opinii i oceny dot. obiektu, zapisania się do newslettera itp.
  3. Przekazywanie danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje ono możliwość korzystania z usług serwisu lub części jego funkcjonalności.

W JAKIM CELU PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE

  1. Dla celów wysyłki przez e-mail lub sms powiadomień o kończących się terminach usług, powiadomień o otrzymanych zapytaniach noclegowych i dodanych opiniach, wystawienia i wysyłki dokumentów proforma oraz faktur, wysyłki newslettera.
  2. Dla celów wykonywania umów związanych z wykupieniem jednej z dodatkowych, płatnych usług. Podstawą prawną przetwarzania w tym wypadku jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli niezbędność do wykonania umowy.
  3. Dla celów kontaktu biura obsługi klienta z użytkownikiem, w tym udzielania odpowiedzi na wysłane zapytanie lub reklamację. Podstawą prawną przetwarzania w tym wypadku jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora.
  4. Dla celów monitorowania ruchu w serwisie przez Google Analytics, kierowania reklam Google ADS, badania preferencji użytkowników, marketing własny. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes administratora

CZAS PRZETWARZANIA DANYCH

  1. Dane w postaci adresów e-mail i numerów telefonów użytkowników potrzebne do wysyłki powiadomień przez e-mail i sms, będziemy przetwarzać do czasu wyrażenia skutecznego sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania tych danych lub cofnięcia zgody (odznaczenie zgody) w panelu użytkownika po zalogowaniu na konto.
  2. Dane osobowe dotyczące wykonywania dodatkowych usług na rzecz użytkowników, będą przetwarzane do czasu ustania świadczenia tychże usług. Dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu danej umowy, wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. w celach rozliczeniowych, dochodzenia roszczeń.
  3. Dane osobowe podane w celu kontaktu z biurem obsługi klienta, będą przetwarzane przez czas udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub rozwiązanie zgłoszonej sprawy.
  4. Dane osobowe wykorzystywane do pomiarów statystycznych, marketingu (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) usług administratora, będziemy przetwarzać do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.

PRAWA UŻYTKOWNIKA DOT. DANYCH OSOBOWYCH

  1. Masz prawo do:
    • dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu.
    • poprawiania i uzupełniania danych, jeżeli są nieprawidłowe
    • żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich wykorzystywania
    • wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych
  2. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem.
  3. W przypadku zgłoszenia usunięcia danych, dane osobowe zostaną usunięte w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

PODMIOTY, KTÓRYM PRZEKAZYWANE SĄ TWOJE DANE

  1. W związku z prowadzoną działalnością firmy Administratora, dane osobowe będą przekazywane do: Poczty Polskiej, firmy obsługującej wysyłkę sms, biura rachunkowego Administratora, ogłoszeniodawców do których skierujesz zapytanie noclegowe za pośrednictwem serwisu.
  2. Odbiorcami danych, oprócz Administratora mogą być również instytucje upoważnione z mocy prawa (organy wykonujące władzę publiczną w tym urzędy).

PLIKI COOKIES

  1. W serwisie Przymorzu.pl wykorzystujemy pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, zapisywane i przechowywane na Twoim komputerze, laptopie, smartfonie, Smart TV. Ponadto cookies może być wykorzystywane również przez inne podmioty współpracujące z naszym serwisem jak: reklamodawcy, sieciowe agencje reklamowe, Facebook, Google itp.
  2. Wykorzystywane pliki cookies zawierają nazwę domeny serwisu Przymorzu.pl, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer ID. 
  3. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkowników, i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.
  4. Korzystamy z informacji zawartych w plikach cookies w celach:
  5. świadczenia usług na rzecz użytkowników
    • marketingowych, analitycznych i statystycznych, aby zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z serwisu (jakie linki klikają, jakie podstrony odwiedzają itp), co pozwala ulepszyć zawartość i strukturę serwisu
    • utrzymania sesji użytkownika, dzięki czemu po zalogowaniu do panelu, użytkownik nie musi na każdej podstronie internetowej serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła
    • zapewniania bezpieczeństwa i autoryzację dostępu do panelu klienta, co pozwala na ochronę danych osobowych użytkownika przed osobami nieupoważnionymi
    • wyświetlania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika, na potrzeby dostawców zewnętrznych (np. Google Adwords), do prowadzenia kampanii marketingowych oraz kampanii remarketingowych
  6. Użytkownicy serwisu mogą dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies w swojej przeglądarce internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu.
  7. Administrator Serwisu informuje, że zmiana konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia lub ogranicza przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika może spowodować ograniczenia funkcjonalności świadczonych usług. Na przykład może spowodować brak możliwości zalogowania się do Serwisu lub przerwanie sesji po zalogowaniu.
  8. Informacje o sposobach usunięcia cookies w przeglądarkach internetowych, znajdziesz w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki lub na wymienionych stronach:

Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek;
Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html;
Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl;
Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647;
Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL;