Pytania i odpowiedzi

Gdzie będzie wyświetlał się mój obiekt?

Oferta obiektu będzie wyświetlana na stronie wszystkich "noclegów nad morzem", na stronie miejscowości (np. Mielno noclegi), w kategorii miejsowości (np. domki Mielno) oraz na stronie wybranej kategorii ogólnej (np. domki nad morzem).

Jeśli zostanie uzupełniona oferta specjalna (np. Bon turystyczny, Majówka itp), dodatkowo Twoja oferta będzie wyświetlana również na stronach (np. Majówka nad morzem) oraz na stronie danej miejscowości (np. Mielno majówka).

Czy jest opłata za rejestrację i dodanie obiektu?

Rejestracja użytkownika - gospodarza obiektu oraz dodanie oferty jest darmowe przez 14-dni. Jeśli użytkownik zdecyduje się na dalszą promocję obiektu, musi opłacić wybrany abonament.

Czy po okresie testowym należy opłacić abonament?

Nie, po 14-dniowym okresie próbnym nie ma żadnych wymaganych opłat i zobowiązań. Gospodarz obiektu może opłacić roczny abonament lub nie. W przypadku braku opłaty, pełna jego oferta zostanie wyłączona na wszystkich stronach.

Jakie są możliwości promocji mojego obiektu?

Do wyboru mamy dwa pakiety - abonamenty roczne. Standardowy pakiet Platynowy oraz Premium z usługą pozycjonowania i dodatkową reklamą. Dla gospodarzy chcących bardziej wypromować swój obiekt, mamy "dodatkowe reklamy".

Czy zapłacę prowizję od rezerwacji?

Nie, nie pobieramy żadnych prowizji od rezerwacji noclegów otrzymanych z naszego portalu.

W jaki sposób będzie dokonywana rezerwacja?

Osoby zainteresowane noclegami kontaktują się bezpośrednio z Tobą telefonicznie lub poprzez e-mail. Ponadto otrzymasz zapytania o noclegi także SMS-em.

Czy otrzymam fakturę lub rachunek?

Tak, po dokonaniu płatności w ciągu dwóch dni roboczych wystawiamy fakturę bez VAT, którą można pobrać po zalogowaniu w Panelu Klienta. Aby otrzymać fakturę, należy w swoim profilu użytkownika podać dane do faktury.

Od czego zależy kolejność wyświetlania ofert?

W pierwszej kolejności wyświetlane są obiekty, które wykupiłu stałą pozycję "premium" lub mają dostępne punkty i włączone pozycjonowanie w Panelu Klienta. Wyżej wyświetlane są obiekty, które przydzieliły większą liczbę punktów na dzień niż inne obiekty.

Następnie wyświetlają się obiekty bez włączonego pozycjonowania. Oferty tych obiektów, rotacyjnie co 12 godzin zmieniają pozycję na wszystkich listach.

Czy można wykupić stałą pozycję na stronie miejscowości?

Tak, można na stronie danej miejscowości wykupić jedną z czterech stałych pozycji. W tym celu należy zalogować się do Panelu Klienta i w zakładce "Pozycjonowanie" wybrać jedno z gwarantowanych miejsc.

Czy punkty pozycjonujące posiadają datę ważności?

Punkty kupione lub otrzymane gratis nie posiadają daty ważności. Punkty można wykorzystać w dowolnym terminie, aż do wyczerpania budżetu. Warunkiem korzystania z punktów jest posiadanie aktywnego pakietu.

Jak włączyć pozycjonowanie punktami?

Aby uruchomić pozycjonowanie, należy w Panelu Klienta doładować swój budżet. Następnie przejdź na stronę edycji obiektu w zakładkę "Pozycjonowanie", gdzie należy ustawić termin pozycjonowania oraz stawkę dzienną. Minimalna stawka do uruchomienia pozycjonowania to 1 pkt/dzień.

Ile punktów mam ustawić na dzień?

Stawkę dzienną dobieramy według oczekiwanej pozycji, patrząc na punkty przydzielone przez konkurencyjne obiekty. Stawki obowiązujące na poszczególnych stronach można podejrzeć w Panelu Klienta w zakładce „Pozycjonowanie”.