Pytania i odpowiedzi

Gdzie będzie wyświetlał się mój obiekt w portalu Przymorzu.pl?

Obiekt będzie wyświetlał się na liście wszystkich noclegów nad morzem, na liście miejscowości (np. Ustka noclegi, Mielno noclegi), w kategorii miejsowości (domki Ustka, apartamenty Ustka) oraz na liście wybranej kategorii ogólnej (np. domki nad morzem, apartamenty nad morzem).

Jeśli uzupełniłeś ofertę specjalną (np. Bon turystyczny, Majówka, Last Minute), Twój obiekt będzie wyświetlał się również w tych kategoriach (np. Majówka nad morzem, Oferty Last Minute).

Jakie są opcje abonamentowe?

Do wyboru masz 2 pakiety: platynowy i srebrny.

W jaki sposób dowiem się o zapytaniach?

Zapytania będą wysyłane bezpośrednio na Twojego maila do zapytań. Odpowiadając na nie, odpowiadasz wprost do osoby, od której otrzymałeś zapytanie. Oferujemy również powiadomienia SMS dla pakietu platynowego.

Czy zapytania kierowane do mnie trafiają również do innych obiektów?

Nie, wiadomości wysłane do Ciebie nie są przesyłane dalej do innych obiektów. Masz pewność, że otrzymane zapytanie było wysłane bezpośrednio do Ciebie.

Czy zapłacę prowizję za rezerwacje?

Nie, nie pobieramy prowizji.

Czy otrzymam fakturę lub rachunek?

Tak, po dokonaniu płatności zostanie wystawiona faktura bez VAT. Upewnij się, że uzupełniłeś dane do faktury w swoim profilu użytkownika.

Czy jest możliwość wykupienia stałej pozycji na liście miejscowości?

Jeżeli zależy Ci na wysokiej pozycji na stronie miejscowości i nie chcesz ciągle sprawdzać i ustawiać pozycji punktami to możesz wykupić, stałą pozycję „premium”. Wszystkie inne obiekty będą wyświetlane zawsze poniżej obiektów „premium”, bez względu na ustawioną stawkę dzienną w punktach. Pozycję premium można wykupić w panelu gospodarza w zakładce "Pozycjonownaie".

Od czego zależy kolejność wyświetlania ofert na listach kategorii?

Na listach wyszukiwania w kategorii np. "domki nad morzem" lub w kategorii miejscowości "Domki Ustka" najwyżej wyświetlane są oferty w pakiecie platynowym z włączonym pozycjonowaniem w kolejności wg ustawionych stawek dziennych. To znaczy, że pierwsze miejsce będzie zajmował obiekt z największą stawką dzienną. Następnie wyświetlają się rotacyjnie oferty obiektów w pakiecie platynowym bez włączonego pozycjonowania. Zawsze na końcu list wyszukiwania, także w sposób rotacyjny wyświetlają się oferty w najtańszym pakiecie srebrnym, które nie posiadają możliwości pozycjonowania punktami. Na tych listach nie ma możliwości wykupienia stałej pozycji - premium.

Od czego zależy kolejność wyświetlania ofert na listach miejscowości?

Na listach miejscowości (np. Ustka noclegi), najpierw wyświetlają się obiekty z wykupioną stałą pozycją premium od 1 do 4. Dopiero po ofertach premium wyświetlają się obiekty w pakiecie platynowym (300zł/rok) z włączonym pozycjonowaniem w kolejności według ustawionych stawek dziennych (obiekt z większą ilością punktów wyświetla się wyżej w stosunku do obiektów z mniejszą ilością punktów).

Obiekty z tą samą ilością punktów wyświetlają się w kolejności losowej między sobą (rotacja następuje co 24 godziny). Następnie wyświetlają się rotacyjnie oferty obiektów w pakieciecie platynowym bez włączonego pozycjonowania. Zawsze na końcu list wyszukiwania, także w sposób rotacyjny wyświetlają się oferty w najtańszym pakiecie srebrnym (200zł/rok), które nie posiadają możliwości pozycjonowania punktami.

Czy punkty pozycjonujące posiadają datę ważności?

Punkty kupione lub otrzymane gratis nie posiadają daty ważności. Punkty można wykorzystać w dowolnym terminie, aż do wyczerpania budżetu. Warunkiem korzystania z punktów jest posiadanie aktywnego pakietu platynowego.

Jak włączyć pozycjonowanie?

Aby uruchomić pozycjonowanie, należy doładować swój budżet. Następnie przejdź na stronę edycji obiektu w zakładkę "Pozycjonowanie", gdzie należy ustawić termin pozycjonowania oraz stawkę dzienną.