Dworek Dębina

Ulica Jesionowa 13B, Dębina,

Oferta archiwalna

Informacje na tej stronie mogą być nieaktualne.

Zobacz inne obiekty w miejscowości

Jesteś właścicielem tego obiektu? aby uaktualnić ofertę.

Dworek Dębina zlokalizowany w pobliżu przepięknej szerokiej i nie zatłoczonej plaży. To jedno z ostatnich nie zatłoczonych miejsc nad Bałtykiem gdzie nie ma pubów, klubów karaoke i imprez do rana. Tu goście szukający spokoju wyśmienicie wypoczywają. Dobry mikroklimat oraz wygodne materace sprawiają, że nasi goście wyśmienicie sypiają.

Oferujemy pokoje 2, 3, 4 - osobowe z łazienkami. Śniadania w formie stołu szwedzkiego, kawa i herbata dla naszych gości przez cały dzień gratis! Serwujemy bogate śniadania w formie stołu szwedzkiego. Jak ważne jest dobre syte śniadanie, nikogo nie trzeba przekonywać, nasi mali goście również chętnie z nich korzystają. Naszym gościom serwujemy pyszną kawę latte, cappucino, ekspresso a także herbatę - bezpłatnie.

Zależy nam na wysokim standardzie, dlatego w bieżącym roku wymieniliśmy wszystkie podłogi oraz wymieniliśmy drzwi na wygłuszające, gdyż cenimy prywatność naszych gości. Drzwi dodatkowo wyciszone są uszczelkami, tak by uniknąć efektu trzaskania nimi.

W tym roku zachodowaliśmy dla naszych gości storczyki.

Ostatnie wypowiedzi naszych gości:

1. „wynajeliśmy noclegi jednak standard kiepski, usłyszeliśmy jak się wam nie podoba to idźcie do dworku, no i jesteśmy"
  2. "szukałem miejsca gdzie dotarcie do plaży nie zajmie nam godzinę lub więcej, z powodu straganów, gier i wszytekiego tego gdzie zatrzymują się nasze dzieci. Zanim dojdę mija godzina i min 50 zł. Dlatego szukaliśmy miejsca z dala od podobnych atrakcji"
  3. "sąsiedztwo namiotu Żywca w Rowach nam nie przeszkadzało, lecz karaoke do 24 to koszmar zwłaszcza że nie wszyscy potrafią śpiewać, dlatego 2 tydzień wakacji spędzimy u was w Dworku i wreście odpoczniemy"
  4. "przekazali nam znajomi że serwujecie dobre śniadania i można wypić dobrą kawę cappuccino, wiec nie mam zamiaru stać rano godzinę w kolejce by kupić pieczywo i coś na śniadanie"

Udogodnienia

Miejsce na ognisko
Pralnia

Lokalizacja na mapie

Lokalizacja nie została ustalona przez właściciela obiektu.

Zapytaj o nocleg

Rezerwuj noclegi taniej bez pośredników !