Skuteczniejsza reklama obiektu - 5 porad. Zadbaj o reklamę już przed sezonem!

5 porad jak zadbać o reklamę obiektu nad morzem przed sezonem

Gospodarzu, jak efektywnie wykorzystać czas przed sezonem letnim? Mamy dla Ciebie 5 ciekawych porad jak zadbać o reklamę obiektu nad morzem.

Jeśli prowadzisz działalność sezonową, a Twój obiekt jest czynny tylko w okresie letnim, nie marnuj czasu i już teraz zadbaj o swój wizerunek i reklamę w internecie.

Zadbaj o prezentację. Skuteczniejsza reklama obiektu nad morzem!

W okresie jesienno-zimowym masz czas by uaktualnić opisy i cenniki. Zadbaj by Twoja oferta wyglądała profesjonalnie. Unikaj błędów ortograficznych! Wiele serwisów umożliwia formatowanie treści, więc skorzystaj z tego. Ważne kwestie wyszczególnij pogrubioną czcionką oraz korzystaj z możliwości tworzenia listy wypunktowanej.

Dobrze sformatowany i przemyślany opis zwiększa szansę na zarezerwowanie noclegu. Chaotycznie przedstawiona treść potrafi zniechęcić wczasowicza nawet jeśli zaintrygowały go zdjęcia. Prezentowana treść nie może być również zbyt długa. Użytkownik widząc przysłowiową „ścianę tekstu” potrafi zniechęcić się do oferty.

Zapoznaj się z serwisem, na którym reklamujesz swój obiekt

Wielu właścicieli obiektów nie jest świadoma jakie możliwości oferują im serwisy noclegowe. Poświęć chwilę na zapoznanie się ze wszystkimi dostępnymi opcjami. Upewnij się, że masz uzupełnione informacje o udogodnieniach, odległościach itp.

W naszym serwisie Przymorzu.pl warto uzupełnić zakładkę ofert specjalnych jakie oferuje Twój obiekt m.in

Sposób na dodatkową reklamę: uzupełnij oferty specjalne
Sposób na dodatkową reklamę: uzupełnij oferty specjalne

Uzupełniając sekcje ofert specjalnych, zwiększasz widoczność swojego obiektu w naszym portalu. Twoja reklama będzie wyświetlać się na nowych podstronach, a dodatkowo zyskasz graficzne wyróżnienie na liście ofert.

Upewnij się, że Twoja reklama jest aktywna

Nie zwlekaj z opłatą abonamentu. Serwisy noclegowe często po zakończeniu sezonu oferują przedłużenie reklamy w atrakcyjniejszej cenie. Zaoszczędzone pieniądze warto zainwestować w punkty pozycjonujące, by maksymalnie zwiększyć jej skuteczność.

Warto mieć aktywną reklamę przez cały rok, dlaczego? Pewna część wczasowiczów, jest zmuszona przez warunki pracy, by urlop zorganizować we wcześniej ustalonym terminie. Rezygnując z reklamy w tym czasie, tracisz potencjalnych klientów.

Zaktualizuj nieaktywne wizytówki! Bezpłatna reklama obiektu nad morzem

Warto zaktualizować informacje o obiekcie na stronach, gdzie Twoja reklama wygasła. Dlaczego? W większości przypadków, po nie przedłużeniu emisji reklamy, Twój obiekt dalej widnieje na listach ofert w formie wizytówki.

Często jest to:

  • Krótki opis
  • Zdjęcie
  • Telefon

Zatem, warto dbać o aktualność swoich nieaktywnych reklam.

Reputacja obiektu

Ludzie uwielbiają kierować się opiniami, dlatego zadbaj o pozytywne oceny w internecie. Skontaktuj się z turystami, którzy odwiedzili Twój obiekt i poproś o krótką recenzję w portalu, z którego zarezerwowali nocleg.

Pamiętaj by dbać o swoją reputację. Każda negatywna opinia to dla Ciebie potencjalna strata wczasowicza.

Zadbaj o pozytywne opinie o Twoim obiekcie nad morzem. Pozytywne opinie to skuteczna reklama.
Pozytywne opinie zwiększają autorytet i zaufanie Twojego obiektu

Nie posiadasz jeszcze reklamy obiektu w naszym portalu? Dodaj obiekt już dziś i testuj przez 14 dni za darmo!